Saturday 2 April 2011

pray for Japan、Taiwan





Drawings to pray for Japan
 i wanted to create sth that quite uplifting, full of hope and energy. that's why i used vibrant refreshing colours in all of them and drew in quick strokes. the first 2 has got sakura in it and the japanese simple- red circle. i wanted japanese to see this and feel that they will be ok, and recover from the trauma that's done :)
Chanel, Taiwan

日本への祈りのイラスト
このイラストで私は力強くさわやかな色を使い、早い筆の動きにより、上向きで希望とエナジーの溢れる様を表現しました。
最初の2つは桜と日本の国旗の赤丸が入っています。
私は、これを日本の方々が見て、『これからは大丈夫』と思ってもらい、トラウマから立ち直っていただきたいと思いました。
Chanel、台湾

No comments:

Post a Comment