Saturday 26 March 2011

messages from Bangladeshi


god blase of Japan
Arif, Bangladeshi

日本に神のご加護がありますように
アリフ、バングラデシュ


Dear Japanese brothers & sisters,

We all Bangladeshi are very very upset about earthquake & Tsunami in
Japan. Pls,kindly let me know how we can co-operate with Japanese
people?we are upset and devsatated.We used to face these kind of natuaral
disastrous very often.
We really want to help(co-operate) Japanese brothers & sisters.Pls.guide
me how?We face Ayla(dangours cyclone) & Sidre(very powerfull cyclone)
destroy almost everything in that respective area.We know how to cope up
with the situation.Pls,let me know how We help you?we are
seroius and desparate to help Japanese people.We Bangladeshi are very
much grateful to Japan.Pls,let me know how can I help JAPAN.We know how
to fight against natural calamity.Wake up.Cheer up Japan.

Best Rgds,
Zoha from Bangladesh


日本の兄弟、姉妹へ


私達バングラデシュはみんな今回の日本の地震と津波について、とてもとても心を痛めています。
どうやったら私達が日本の人達と助け合うことができるのか、どうか教えて下さい。
私達は心を痛め、混乱しています。
私達はこのような天災を頻繁に経験しています。
私達は本当に日本の兄弟、姉妹と助け合いたいと思っています。
どうすればいいのか、導いて下さい。
私達はAylaやSidreといったとてもパワフルで危険なサイクロンによってその地域のほぼ全てを破壊されました。
だからこそ、私達はそういった天災にどう立ち向かえばいいのかを知っています。
お願いします、どうすれば日本を助けることができるのか、教えて下さい。
私達バングラデシュは日本にとても感謝をしています。
お願いします、どうすれば日本を助けることができるのか、教えて下さい。
私達は、どうすれば天災に立ち向かっていけばいいの知っています。
目覚めて、勇み立て、日本。


ゾハ、バングラデシュ

No comments:

Post a Comment